♥ Ett år!

Hej hej!

Vilken toppendag! Vår lilla älskling är stora tjejen nu. Hela ett år! Det är en riktigt stor dag för lilla familjen Tyrberg ♥


Det började med sång och paket på sängen till en trött prinsessa







Mamma hade bakat födelsedagstårta till mig!







Sen kom alla mina kompisar på besök och då fick jag ännu mer paket :)







Det var toppenkul att ha så många kompisar och leka med på min födelsedag!






Goa födelsedagskramar delades ut.







Födelsedagsmiddagen blev favoriten köttfärssås och spagetti.






Jag fick även smaka och äta tårta själv!







Efter mycket bus och lek behövde jag och de som var kvar sova lite. Det gjorde vi gott i vagnarna efter en promenad.






Min älskade moster var här hela dagen för att fira mig!







Tack alla inblandade för en jättebra dag! Jag somnade på 10 sekunder efter en flaska välling :)


// Sara♥


:Anna

Arvid tyckte det var jätteskoj att få gå på kalas och smaska tårta! /Tack!

2011-05-06 @ 12:04:55



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0