♥ Blomsterkurs

Hej på er!
 
I torsdags var det dags för min kväll med egen tid. Jag försöker boka in en kväll per halvår där jag får pyssla med det jagtycker är kul. Blomsterarrangemang är precis vad jag vill hålla på med då. Denna kurs hette Julkrans och hyasinter. VI är rätt så styrda med idén som ska genomföras men sen får vi dekorera som vi känner.
 
Detta är mitt resultat. Kransen fick även lite silverglitter på sig innan jag gick därifrån nöjd och trött efter 3 timmar. 
 
 
 
 
Är det någon som är sugen på att hänga med till våren? Hojta till!
 
// Sara♥
 

:Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så juligt mysigt... vill ha vår efter nyår ;)

sv: Ja tyvärr är ju det lätt hänt efter som min kropp inte tar upp insulinet som den ska utan förs vidare till barnet via moderkakan..
Men jag brukar ligga bra i mitt socker, så hoppas inte den blir såå stor.. sonen vägde dock 4100.. så han var ju inte jätteliten, och inte jättestor heller. Tack det hoppas jag med ;)

2012-12-10 @ 21:39:57
Hemsida: http://imm0rtelle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0