Slut

Hej hopp!
 
Nu är den slut... så där ca 80 timmar senare...snyft! Fifty Shades of Grey, vilken triologi. Jag bara älskar den. En kärlekshistoria med lyckligt slut. Det kan inte bli bättre. Att det skulle vara tantsnusk är en överdrift. Visst det är detaljerade "kärleksmöten", men det är så mycket mer än det.
 
Jag lyssnar på mina böcker. Jag slukar dem kan man säga. Det är perfekt på promenader, när jag diskar eller hänger tvätt. Att jag skulle få tid att sitta ner med en bok, det skulle inte hända. Därför är det perfekt att lyssna. Jag lånar dem på biblioteket och laddar in dem helt lagligt i datorn och för över dem till mobilen. Det är ett tips till er andra föräldrarlediga.
 
Nu ska jag sätta tänderna i den aktuella "Gone Girl". Eftersom vi snart åker på semester vill jag har några fler böcker på lager. Är det någon som har nått hett tips? Jag gillar deckare/spänningsromaner och riktigt tjejiga kärlekshistorier. Jag har reserverat Liza Marklunds senaste "Lyckliga gatan", men tvivlar på att den blir min innan vi åker.
 
 
Bild från piratförlaget
 
// Sara♥
 

:Martina

Har du inte läst/hört Kepplers böcker så är det ett måste!! Där har du spänning! :)

Svar: Jag har för mig att jag läst dem. Men tack för tipset!
Sara

2013-12-16 @ 21:45:12
:Marie Brander

Karin Alvtegen Skuld. Alla hennes böcker är bra men denna är den absolut mest spännande. Psykologisk thriller kan man säga. Vad härligt att sluka böcker!

Svar: Tack, den ska jag kolla upp. Sover du inte på natten? ;k)
Sara

2013-12-17 @ 03:31:15
Hemsida: http://enstundsomdenna.blogg.se
:Marie Brander

Nej just i natt sov jag inte. Då kräktes jag. I väntan på nya spyor arbetade jag med "Nattens boktips".

Svar: Nej men fy! Krya på dig
Sara

2013-12-17 @ 20:33:30
Hemsida: http://enstundsomdenna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0