♥ BF

Hej hopp!
 
Ja, då var dagen här. Dagen jag inte trodde skulle komma. BF dagen ♥. Vi trodde aldrig att jag skulle gå längre än med Signe. Mycket för att vi tror att beräkningen är fel och att jag var längre gången än vad som sas på ultraljudet samt att de beräknade bebisen som 17% större än genomsitten (vilket stärkte vår tro om att BF var fel beräknat) Men så var det inte... om jag då egentligen inte redan har gått över en vecka ;) 
 
Jag var hos barnmorskan i dag och fick gjort en hinnsvepning. Inte jättebekvämt men ändå helt ok. Så nu hoppas vi på att det ska sätta fart på det. Jag har öppen 2-3 cm och livmodertappen var mjuk. BM tyckte det var god chanser för att det skulle lyckas. Det känns ju bra i alla fall. Jag fick order om att vila i dag i fall det sätter i gång i kväll så behöver jag vara någorlunda pigg. Håll tummarna för oss nu!
 
 
Du är på dag 280 av 280. (100%)
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag 
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.
 

// Sara♥

:Sofia

Heja bebben!

2013-02-15 @ 15:38:15
Hemsida: http://lifeaccordingto.blogg.se/
:Kristin Baad

Spännande! vi håller tummarna ;)

2013-02-15 @ 17:21:56
:ERIKA ENROTH

Åhh hoppas det sätter igång nu! Håller tummarna =) Wiiee..

Ja du, dom kan allt! Herregud!

2013-02-15 @ 21:47:25
Hemsida: http://erikaenroth.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0