♥ Maginfo

Hej hopp!
 
Jag glömde skriva ner status på magen efter BM besöket sist. Allt såg bra ut och min barnmorska sa att det är så härligt med livliga magar. Jag håller med! Denna gången ligger moderkakan bak så jag känner minsta lilla rörelse från bebisen. Det är så mysigt med de små knuffarna jag får. Jag tyckte jag kände mycket med Signe också men det är inget i jämförslse med denna bebisen.
 
♥-ljuden låg på 140 slag och mitt SF-mått på knappt 36. Jag vet inte om SF-måttet hör i hop med storleken på bebisen. I denna veckan med Signe låg jag på 37 och hon var beräknad 9% större än genomsnittsbebisen på 3 500g. Hon vägde också lite mer 3 645g. Denna är beräknad till 17% större...vilket borde bli drygt 4 000g. Alltså kan inte SF måttet ha med bebisens stolek att göra... eller så är det någon som räknar fel :) Jaja, det blir som det blir. Men det är roligt att spekulera. Mycket svammel nu, men som sagt allt såg bra ut och vi har en tid den 15 feb igen som jag hoppas jag slipper :)
 
 
 
// Sara♥
 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0