♥ Mammaträning

Hej på er!
 
Jag har redan börjat kolla efter träningsställen där jag och bebisen kan träna. Jag är så sugen på att komma i gång igen. Min syster tränar som en tok och jag blir grymt imponerad och inspirerad av henne. Nu dröjer det ju länge innan jag kan ge mig på den typ av träning och även mammaträningen får jag väl vänta med ett tag. Men så fort jag känner mig redo ska min kropp och kondition få sig en omgång.
 
Jag kankse ska ta hjälp av den här mamman?
Tänk att hon har fött fem barn...
 
 
 
 
// Sara♥
 

:Sofie

Hej, provade mamma bootcamp och blev inte imponerad.. Kanske hade vi en dålig tränare. Jag tyckte det var bättre att träna med en annan föräldraledig och vi gjorde vårt eget bootcamp istället med backintervall, hopprep, situps, plankan, armhävningar etc. och sen promenerade vi snabbt. Mycket bättre och betydligt billigare..:). Du har väl en kompis som ska ha samtidigt? Kör med henne är mitt tips :)

Svar: Tack för tipset! Det blir säkert en hel del promenader och egenträning. Kram
Sara

2013-02-02 @ 17:59:22



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0