♥ v 41

Hej på er!
 
Så här länge har jag inte varit gravid förut... känns galet att vara i v 41. Man är ju gravid i 40 veckor!? Jaja, nu är jag här och får göra det bästa av det.
 
Jag har planerat för veckan och handlat mat och hyrt film, så jag är redo att vänta lite till :)
 
 
 
 
God natt mina vänner!
 
// Sara♥
 

:18 ÅR, GIFT, MAMMA TILL HUGO & LILLEBROR I MAGEN.

Sv: Ja, det är så otroligt mysigt att höra hjärtslagen på lillebror. Vi fick en alldeles egen apparat så att vi kan lyssna hemifrån, precis när vi vill och hur många gånger vi än vill. Den heter Angelsounds, otroligt bra hör man.

-

Vilken fin mage du har. Hoppas den lille kikar ut snart! =)

2013-02-17 @ 23:33:35
Hemsida: http://www.missvendel.blogg.sew



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0