♥ Syskonkärlek

Hej hej!
 
Det är en sån otrolig glädje och lycka jag känner när jag ser mina tjejer tillsammans. Signe är så snäll mot Ester och har sån förståelse när hon ska äta eller är ledsen. Hon vill vara med och byta blöja och hon vill hålla i Ester. Hon har redan sagt att hon ska lära Ester att gå :) Gullunge!
 
Denna bild är från någon av de första dagarna. Man ser att Ester har ändrat utseende lite :) Så stolt storasyster!
 
"Jag vill sova jämte bebisen"
 
Puss på dig älskade syster
 
Våra älskade tjejer ♥
 
// Sara♥
 
 
 

:Malin

Vilka fina bilder! :)
Vad roligt att det fungerar så bra med dem!!
När jag var liten (4 år) och min lillebror föddes blev jag otroligt svartsjuk!!! Har även en storebror så jag var ju inte van att vara själv om all uppmärksamhet innan!! :)

2013-03-12 @ 22:18:39
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0