Inspiration

Hej på er!

Just nu lyssnar jag på triologin "fifty shades of grey". Så fort jag får chansen sätter jag hörlurarna i öronen. Jag tycker det är jättebra böcker. En riktigt tjejig kärlekshistoria. 



För ett litet tag sen lanserade Kappahl en underklädesserie som är inspirerade av böckerna. Jag blev såklart nyfiken på hur det kunde se ut. Det är riktigt fina och lyxiga underkläder.

Just nu är jag så trött och less på min amningsbh och vill inget hellre än att sluta amma. Då ska jag uppdatera min garderob på fina och lyxiga underkläder.

Tyvärr kommer ingen Kappahls fina serie passa. Tydligen måste man vara större runt om för att ha större kupa. Men ett elegant nattlinne kanske jag ska unna mig.










:Karro och King :)

Gillar oxå de där böckerna ;) Kul när det blir film oxå :)

Svar: Ja, verkligen! Den måste jag se :)
Sara

2013-11-19 @ 21:53:32
Hemsida: http://www.karroochking.se
:Marie Brander

Det är underbart!!!!!! när amningsbehåarna åker ut. Funderade på att bränna dem på bål men la dem i soptunnan istället.

Svar: Härligt! Jag ska också fundera på att bränna dem :)
Sara

2013-11-19 @ 22:31:02
Hemsida: http://enstundsomdenna.blogg.se
:Jennie - mamma till Leonard

Jag ammade bara i 3 månader men åh så skönt de var att få slippa amnings bh och få köpa nya fina bhar istället :)

Sv; ja han sover faktiskt väldigt bra, de har han gjort sen start så vi har blivit väldigt bortskämda med sömnen. Han hade en period då han vaknade runt 8 tiden på morgonen. Men de senaste månaden har han gjort morgon runt halv 9 - 9 typ, men fick som sagt sovmorgon till 10 igår så varierar ju mkt de där :) hur sover dina pluttar? :)

Svar: Härligt att han sover så länge. Mina sover ganska bra. Båda vaknar mellan 7 och 8. Så jag är nöjd :)
Sara

2013-11-19 @ 23:17:13
Hemsida: http://jenniethefrog.se
:Malin

Älskar dom böckerna .hoppas att filmerna blir kanon don med. Kram

Svar: Ja, filmen får vi inte missa ;)
Sara

2013-11-21 @ 17:49:22
Hemsida: http://malinhedblom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0