❤ Crossfit

Hej på er!

I lördags följde jag med min syster på ett crossfit pass. Hon tränar det flera gånger i veckan och det var roligt att få prova på det som hon brinner för. Det var jättekul och extra kul att träna ihop med henne. Jag kan säga så mycket som att det är tre dagar sen passet och jag har fortfarande brutal träningsvärk i magen, övre ryggen och låren :) Det var en genomkörande. Det ska bli spännande och se hur träningen kommer gå ikväll :)


Trött och glad efter passet!

//Sara ❤


:Anna-Sara

Bra jobbat Sara! Kör du ett pass för mig i morgon då vi ska 'mammalediga' tillsammans?! 😀Längtar! 😉 Kram kram så länge

Svar: Haha, men en långpromenad har jag planerat in 😃 ses i morgon!
Sara

2013-10-01 @ 19:16:20
:Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Jo, body använder han också mycket faktiskt :) Men mer nästan att han har tröjor nu. Och då äre lätt att magen tittar fram då han ålar runt på golvet ;)

2013-10-02 @ 17:56:15
Hemsida: http://idamli.blogg.se
:julia

åh älskar crossfit, så gött efteråt :)) Kika gärna in på min blogg om du söker lite inspiration, absolut allergisk mot hets utan bara uppmuntran och tips! kramis :)

Svar: Det ska jag göra :)
Sara

2013-10-04 @ 09:25:28
Hemsida: http://takethetime.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0