💛 Fredag

Hej hej!

Fredag igen! Jag tycker det Ă€r mĂ„ndag fredag hela tiden :) 
Fredagar brukar bestÄ i en hel del aktiviteter. Det börjar med att vi lÀmnar Signe pÄ dagis klockan nio, sen Äker jag och Ester vidare till stan. DÀr brukar jag unna mig en latte innan rytmiken börjar halv elva. En riktigt mysig stund bara hon och jag :) VÀl hemma igen vid halv ett tiden blir det lunch. Sen packar jag ner Ester i vagnen och gÄr till affÀren för att handla inför kvÀllen. Klockan tvÄ hÀmtar vi Signe igen och gÄr hem för att Àta mellis. Nu har vi precis Àtit vÄffelmellis och snart kommer pappan hem. Klockan fem börjar Signe pÄ knatteskutt. Jag och Ester stannar hemma idag och förbereder fredagspizzan :) Sen blir det fredagsmys i soffan för hela slanten!

En mamma pÄ sprÄng!

 
Ha en riktigt trevlig helg!

//Sara❀







Namn:
Kom ihÄg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0