♥ Skridskor

Hej hej!
 
När vi var i Göteborg förra helgen passade jag och Sofia på att ta med hos Signe till ishallen. Hon fick ett par skridskor i julklapp förra året. Vi hann bara åka en gång förra vintern av förklarliga skäl. Men denna säsongen SKA jag ta med mig henne till ishallen fler gånger.
 
Det var en härlig känsla som altid att stå på skridskorna igen. För Signes del var det såklart svårt och vi märkte att hon blev frustrerad för att hon inte kunde direkt. Det var nog svårare än hon trodde :) Men efter ett tag kunde hon i alla fall åka en bit själv med hjälp av "vagnen". Duktiga tjej!
 
 
 
 
 
// Sara♥
 

:Malin -Änglamamma och gravid

Underbart med skridskor! :)
Blir alldeles varm i kroppen när jag ser ishallen! Även fast det är så kallt där ;)

Svar: Visst är det en underbar känsla!
Sara

2013-10-08 @ 11:21:30
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0