♥ Trädgårdsonsdag

Hej hopp!
 
Förra veckan kom min fina vän Anna-Sara hit. Så himla mysigt att få lite "egen tid" bara hon och jag. Vi åt en god kycklinggryta och drack lite vin mitt på en onsdag :) Jag bjöd även på efterrätt till kvällsfika. Dagen efter hade hon tagit ledigt halva dagen, så vi hann med en långpromenad, fika och lunch innan hon åkte tillbaka till Helsingborg för att jobba igen.
 
Hon upplyste mig om att tvprogrammet Trädgårdsonsdag spelas in här i Södra Sandby. Genast kollade vi upp vad det var någonstans. Vår långpromenad gick sjävklart förbi där för en liten kik. Jag fattar inte att jag missat detta program. Det är både plantering och mat, allt som jag gillar. Det måste vara själva namnet på programmet som gjort att det inte fastnat för mina ögon i tvtablån. När vi kom hem kollade vi ett avsnitt på svtplay och satte på deras spellista på spotify :) Nu är jag fast!
 
Tack fina vän för en underbart trevlig och mysig kväll och dag.
 
 
 
 

Det får vi göra om snart ♥
 
 //Sara♥
 

:Malin -Änglamamma och gravid

Låter supermysigt!

Svar: Det var det :) Härligt att ta sig tid till sina vänner!
Sara

2013-10-10 @ 14:47:13
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se
:Erika

Jaha, trodde du hade sett det på fb! Men sånt ska man inte anta :) Ola överraskade mig efter en middag på stan. Kul när man inte är beredd. Får ringarna i slutet på oktober, då kommer det bilder!

2013-10-11 @ 08:18:45
Hemsida: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
:Anna-Sara

Stort tack själv vännen min! Supertrevligt att leka mammaledig med dig! Stora kramar 🌸

2013-10-11 @ 16:50:23



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0