❤ Sjukstugan

Hej hopp!

Jag har åkt på en dunderförkylning :( Jag snorar, nyser och känner mig tung i kroppen. Även Ester verkar ha åkt på nått. Ingen feber men snorig. Signe mådde bra i morse så hon är på dagis som vanligt. 

Nu myser jag i soffan framför hela Sverige bakar. Ester leker på golvet. Härliga nöjda unge ❤ 

Ikväll blir det tacos här, som det säkert blir i många hem runt om i landet. Ser framemot en lugn kväll i soffan med min älskade familj. 

Jag måste bli frisk till i morgon då jag ska på mysig Afternoon Tea hos min fina kollega Caroline. Det ser jag verkligen framemot!





:Sofia

Hon är så jäkla söt! Och då är jag inte ens partisk.

Svar: Nä, eller hur? :)
Sara

2013-09-20 @ 11:14:49
Hemsida: http://borninmay.blogg.se
:Malin -Änglamamma och gravid

Usch då! Verkar tyvärr vara många som känner sig dåliga! Jag börjar också känna mig förkyld!
Krya på dig!

Svar: Tack! Hoppas det inte blir nått med din känsla.
Sara

2013-09-20 @ 13:08:13
Hemsida: http://josefinaelma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0