Överraskning

Hej på er!

Ni som följer mig på instagram @fru_tyrberg fick veta att jag har världens bästa man. 

Signe berättade nämligen för mig i fredags morse att farmor och farfar kommer och hämtar på dagis. Nej, det tror jag inte, sa jag. Jo, det sa pappa säger Signe då. Hon lät så övertygad att det slog mig att det var nått på gång. Vi ringer pappa och frågar då. Och visst var det så. Jag skulle packa vad jag behövde för en kväll och natt plus badkläder och sen hämta Fredrik på jobbet klockan halv tre. Jag sa till Signe att hon var duktig som hållt det hemligt för mig. Ja mamma, jag höll det i min hand hela natten sa hon och höll upp sin lilla hand. Så underbart sött sagt!

Strax efter fyra checkade vi in på Brösarps gästgiveri. Vi badade bubbelpool och bastade. Sen åt vi en god trerätters middag och bara njöt av stillheten och varandra. Tack älskling för en underbar alla hjärtans dag present!










Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0