Premiär

Hej på er!

För ett par veckor sen var Signe med på en tipspromenad i paprikaklubben på ica. Nu i veckan ringde dem och sa att hon vunnit. Jättekul och hon blev så glad. Framför allt över orden att hon vunnit ett pris ;) Priset var två biobiljetter till Disneys nya film Frost. Faktiskt väldigt lägligt då vi pratat om att se den med henne. Hon fick välja om mamma eller pappa skulle följa med. "Min pappa ska följa med mig" Attans jag som ville se den ;) Jag får vänta tills den kommer ut på film.

Det ska bli kul och se hur det går och vad hon tycker om bio. Vår stora tjej!!





:Marie Brander

Det går i arv det där med tur märker jag. Signe har turen att vinna. Pappa har turen att bli utvald som sällskap.

Svar: Haha! Ja, det gör väl det :)
Sara

2014-02-10 @ 15:06:41
Hemsida: http://enstundsomdenna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0