TV tips

Hej på er!
 
Jag gillar svenska serier över lag. Ännu bättre är det om det är kärlek och spänning. Av en slump började jag se en serie på SVT. Det har gått fem avsnitt och jag hoppas aldrig den tar slut samtidigt som jag vill att det ska bli måndag igen så jag får se fortsättningen.
 
Tjockare än vatten heter den och går på SVT1 måndagar klockan 21. Kolla in på SVT Play så ni inte missar de första avsnitten.
 
Tre syskon återförenas på familjens pensionat för att fira deras mammas födelsedag. Men när hon hittas död sätter det igång en kedja av händelser som leder till att familjens hemligheter, lögner och begravda sanningar kommer upp till ytan.
 
 
 
 
// Sara♥
 

:Marie Brander

Visst är den bra! Hur ska det sluta?!??

Svar: Ja, det är mycket som händer på samma gång :) Spännande fortsättning! Kram
Sara

2014-03-03 @ 22:09:42



Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (Visas ej)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0